The Hobbit; the battle of the five armies

bilbo-s-affiche

Hej! Sista lovdagen… Lite sorgligt nog. Som tur spenderade jag dagen med bra sällskap och roligt program. Ceccan och jag träffades idag första gången sen skolan slutade och vi bestämde oss för att gå på bio för att se den nya Hobbit filmen. Vi hade valt en morgon föreställning 10.35 och det var så uppfriskande att gå i den kyliga morgon luften. Filmen slutade ca 13 och efter bion gick vi till mig, fast först måste vi gå via Starbucks, det var en tid sen jag var där så det smakade nog bra. Hos mig spelade vi lite på FIFA15 och jag lärde Ceccan spela, det är något som varje kompis till mig ska lära sig, haha! Vi sjöng också singstar, och jag lovar er, ni vill inte vara runt mig när jag sjunger singstar :/… Senare på eftermiddagen städade vu ut julen ut ur mitt rum, så nu ser det väldigt tomt ut där.

xoxo Louise

Leave a Reply

