försenat, men här kommer tagen

Hej! Lite sent kanske, eller ja… Men i alla fall så tänkte jag göra den här 2014 tagen som alla bloggare gjort. Vi kör genast igång då!

Beskriv året med tre ord.
Roligt, händelserikt, dåligt(??)

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Problem av Ariana Grande, Waves av Mr. Probz och Summer av Calvin Harris

Vart reste du under 2014?
Stockholm…
DSC_0362_2
Vad har du blivit bättre på?
Att stå upp för mig själv och tro på mig själv och acceptera saker så som de är

Vad var extra bra?
Jag vet inte… Jag tycker att allt var ungefär lika bra :).

Lärde du känna några nya människor?
Jo, massor!

Bästa valet du gjorde?
Hmm… Att jag gick och pratade med nya människor i skolan, för nu har jag många vänner jag kan vara med.

Största framgång på det privata planet?
Jag har lyckats få bättre självförtroende och vågar mera.

Vem saknade du?
Kompisar som jag inte ser så ofta för att de inte bor nära mig…

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Inte stressar för mycket, ta allting steg för steg.

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Jag tror att 2015 kommer att bli minst lika bra som 2014 om inte bättre.

Vad kommer du sakna från 2014?
Troligen sommaren och sportlovet.

DSC_0290 DSC_0289_2 DSC_0178_2 DSC_0149_2 IMG_1616 photo 2 IMG_0309 IMG_0343

Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske dansat mera, och lagt mera tid på familj och vänner än skola…

Vad spenderade du mest pengar på?
Vet inte, jag köper inte så mycket.

och så slutligen; dina planer inför 2015?
Jag har lite planer nog, men det skriver jag senare om ;).

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Våga mera och ‘just go for it’

Leave a Reply

