tiden går för fort

Hej! 2:dra december redan? Det här funkar inte för mig… Tiden går ju helt gör fort. Snart är de julafton sen blir de 2015… Bara man kunde stanna tiden och njuta av vissa stunder utan att de bara flyger iväg. Håller ni med mig? Eller är det vara jag som har mycket att göra…

IMG_4729.JPG
Så igår var det en helt normal dag för mig, förutom att jag hade läkartid efter skolan. Jag hade nu en tid haft jätteont i min höft när jag går så vi gick för att kolla upp det. Doktorn kom fram till att de troligen var en överansträngnings skada i benet eller i muskeln. Vi får veta på onsdag när jag ska röntgas(för första gången)! Det är jättesynd för jag kommer inte att kunna dansa eller hålla på med gymnastik…
xoxo Louise

Leave a Reply

