bio och provläsning

Hej! Sjukt att det är lördag igen tiden går så himla fort! Bara nästa vecka och så får man öppna första luckan i sin julkalender. Ni behöver inte oroa er jag har inte tänkt berätta vad jag får varje dag i min kalender ;). Haha, det var nog ganska pinsamt nu när jag tänker tillbaka på de…

Vad har ni för planer för idag då? Själv ska jag på bio med Patricia runt två tiden och före det tänkte jag öva till ett kart prov om nord- och sydamerika vi har på onsdag. Jag är själv ganska förvånad hur snabbt jag lärt mig kartorna nu har jag bara kvar floder, sjöar, berg och bergskedjor i Nordamerika. De låter som mycket men de är det inte :). Bion vi ska se med Patricia är Hungerspelen sista delen och jag är så taggad, har läst boken(föreslår den inte för yngre, den är ganska svårläst) och har hört mycket bra om den. Det var en tid sen jag såg andra delen och har väntat ända sen dess att den här skulle komma ut och här är den!! Kan inte vänta.

Btw, det har snöat helt massor i Helsingfors, man kan t.o.m. åka pulka som man inte kunde göra förra året… Vill så gärna ta mitt första pulka åk för året, förrän snön smälter, om den nu gör det(hoppas inte)!

xoxo Louise

Leave a Reply

