bowling+pizza

Hej, igår så hade jag den bästa dagen någonsin! Vi var och bowla med klassen och efter det på pizza.

Alla träffades vid kampens bowling hall 19.00 och så lottades lagen. I mitt lag fanns två klasskompisar, brorsan och min klassföreståndare. De gick jättebra för alla oss och några strikes i laget fick vi :). Mitt slutpoäng var 137. Ganska stot eftersom att jag inte bowlat på länge och vi bowlade utan de där ‘staketen’ som hindrar bollen att åka in i ‘spåren’, jag hoppas att jag använt rätt ord haha. Efter bowlingen så gick alla till pizza hut. Vi fick våra pizzor ganska snabbt för att vi hade förhandsbeställt. Det roligaste var nog när vi skulle äta softis. De hade en maskin där så man fick själv höra den och de var jättesvårt och de var så roligt när man försökte och så glömde man att dra upp spaken så de bara forsa ut glass :). De blev ganska sent så när jag kom hem så gick jag genast i säng. Hoppas att vi får göra om de snart!
xoxo Louise

IMG_4681.JPG

IMG_4682.PNG
*bilderna är inte mina

Leave a Reply

