fredag!!

Hej, skolveckan gick fort tycker jag. Och mycket hann jag göra :). Idag så var det den längsta dagen under hela veckan som är ganska slött egentligen för att man är ganska trött efter en lång vecka och orkar inte fokusera i 7h… Men jag klarade det och efter 3h så fick Patricica och jag en energikick så vi satt och fnissade hela modersmåls timmen och elevhandlednings timmen men värst/roligast var nog bildkonst. Vi skulle rita en ny logo till vår skola och Patricia och jag jobbade ihop, vi hade många fina ideer men hur i fasen kan det vara så svårt att rita ett lönn löv och en fisk?! Ni vet såndära fiskar som ser ut som åttor fast den ändan är forma som en triangel istället för en boll? Ja-a ni märker hur bra vi är på bildkonst. Haha. Efter skolan tog jag metron till min mormor och mötte upp henne vid stationen. Vi gick till butiken för att köpa middag och sedan kom vi hem till henne för att laga middag, såklart. Efter middagen fortsatte jag läsa min bok och videochattade med min kusin som jag inte sett på en tid. Vi hade en jätterolig konversation :). Nu så tänkte jag ta ett långt och lugnande bad och sedan dricka en kopp te och titta på tv. Hoppas att ni har en trevlig fortsättning på kvällen och verkligen NJUTER av att det är fredag!

xoxo Louise

Leave a Reply

