Glad Farsdag!

Hej! Så nu är det Farsdag och efter det kommer morsdag, finns det nåt som barnensdag? Vet inte… Men om de inte finns så borde de :).
Så vad har ni gjort på veckoslutet? Jag var på bio igår och såg filmen Lomasankarit och jag tyckte att den var jättebra för att vara finsk.
Efter filmen, gick jag hem och gjorde jag läxor som jag inte orkat göra under veckan, hehe… Senare på kvällen så kollade jag på olika serier en stund tills jag blev trött och gick och la mig. Idag så har jag inte gjort en enda vettig sak, eller jo en. Öva till matte provet. Fast jag vet inte hur vettigt de är för att de kommer troligen ändå inte att gå bra 🙂 .
xoxo Louise

Leave a Reply

