dålig uppdatering

Hej! Först så vill jag säga förlåt för en så dålig uppdatering men jag hade migrän på onsdag kväll och låg hemma på torsdag och jag har inte haft allmänt tid att sitta ner för att blogga. Men min skolvecka har väl varit okej. Inga prov så har inte behövde stressa för det men nästa vecka är det matematik prov och de handlar om geometri så jag får se hur det går :). På veckoslutet så tänkte jag inte göra något speciellt bara ta de lite lugnt och vila så att jag inte blir sjuk igen. Vad är era planer?
xoxo Louise

Leave a Reply

