söndagsångest och jul om en månad

Okej, nu måst jag chilla ner lite! Jag är så upphetsad att ni inte har en aning :). Vet inte varför men de kan bero på att nästa månad är december, och jag lyssnar på julsånger och vill bara ta fram varje julprydnad jag äger och hänga upp i mitt rum. Haha… Är ni också likadana eller är jag ensam om det här? Kommentera om ni känner likadant.
En månad måste man kämpa igenom och sen är det lov!! Kan inte fatta de 🙂 . Okej, jag tror att jag borde sluta lyssna på julsånger och sakta ner lite, är ni av samma åsikt? Haha.
Förresten söndag, öh. Skulle nog behöva några dagar till att bara vara. Men nästa vecka är inte så jobbig, har inga prov så behöver inte öva till det. Hur ser eran vecka ut? Hoppas bra!
xoxo Louise

Leave a Reply

