handbollsmatch FIN-SPA

Hej! Skönt med lördag eller hur? Har en ganska tuff vecka bakom mig så tänkte ta de riktigt lugnt idag och titta på Halloween filmer och gå
ut en sväng för att det var en helt perfekt dag 🙂 . Dagen gick ändå inte riktigt som planerat. Haha, men de gör de ju aldrig!
Jag vaknade ganska tidigt och åt frukost en tid efter att jag hade vaknat. Tolv tiden så gick mamma, pappa och jag ut på en promenad, vi gick i 1h och för att vara ärligt var det riktigt skönt att gå och bara tänka och inte stressa för något. När vi kom hem så åt vi lunch och sedan så tittade jag på youtube videos tills brorsan kom hem från en kompis och vi skulle åka till Vanda för att se en handbollsmatch. Det var en kvalmatch för att komma med i VM. Finland mot Spanien, och för er som inte vet så är Spanien en av de bättre lagen gällande Handboll. Först så var jag inte så entusiastisk för att gå på matchen för att jag visste att Finlands landslag inte skulle ha en chans mot Spanien som är bäst… Men jag är så glad över att mamma övertalade mig!! För de var jätteroligt och de var en härlig stämning :). Finland spelade bra men de förlorade 27-34 fast de spelade hur bra som helst. Matchen tog en timme och när vi kom hem åt vi kinesiskt till middag, och nu tänkte jag att jag skulle titta på film. Vad är era planer för kvällen?
xoxo Louise

IMG_4475.JPG

IMG_4482.JPG</a

IMG_4478.JPG

IMG_4472.JPG

Leave a Reply

