julklappsinköp med Ceccan

Hej! Idag så spendera jag nästan hela dagen med Ceccan. Vi kretsade runt på stan för att söka julklappar, jag hittade allt jag behövde förutom två saker, så det är jag jätteglad över! Jag hittade också en tröja till mig själv men jag köpt den aldrig… vet inte riktigt varför? Haha :). Vi åt också lunch på VaPiano, jag hade varit där två gånger förut och jag blir nog varje gång lika nöjd. Deras mat är verkligen underbar! Vi åt båda pasta Carbonara. Jag hade ätit bara bolognese förut och fast jag verkligen gillade carbonara så gillar jag ändå bättre om deras bolognese. Det finns bara en negativ sak med VaPiano och de är att de tar jättelänge förrän man får sin mat. Vi väntade i 40 minuter på vår mat, men det är ju roligt att titta på när dom lagar den :).

Har ni ren börja köpa julklappar? Vad brukar ni köpa till era kompisar? Kommentera gärna ner så jag kanske får nya idéer ;).

xoxo Louise

IMG_4718

Leave a Reply

