lunch och shopping

Hej! Så idag har jag hunnit med mycket och haft jätteroligt :). På förmiddagen gjorde jag igen lite läxor och sedan åt pappa och jag lunch på VaPiano. Vi åt båda pasta bolognese, de var så goda! Jag föreslår verkligen det stället. Klockan ett kom Anna och hennes mamma efter mig och vi körde till Itis, för lite shopping. Vi var bl.a inne i New Yorker, Zara och Ur&Penn som är en jättebillig smyckes butik. Det fanns så mycket snyggt men jag fick inte mig själv att köpa något, särskilt på Zara fanns det så mycket snygga saker…! Anna köpte däremot något från New Yorker som hon säkert kommer att visa på sin blogg. Vi hade jätteroligt med Anna, t.ex på Zara så skrattade vi ihjäl oss och nu i efterhand vet jag inte riktigt varför!? Haha. Det är väl så med riktiga vänner man skrattar fast man inte vet varför.

Jag kom hem för ca en halv timme sen och tänker nu sätta på migmys kläder och slö surfa. Vad är era planer för veckoslutet?

xoxo Louise

VaPiano

Leave a Reply

