bloggpaus från 29.9-12.10

Hej! Så nu har jag bestämt mig för en två veckor lång blogg paus. Det är för att allt i skolan har ändrats ganska mycket nu och jag måst först få kontroll över det förrän jag kan börja fokusera på bloggen. Jag kommer nog att börja eller försöka blogga efter två veckor när jag hoppas att jag fått allt i ordning. Jag hoppas att ni förstår ❤ .

//Hey! So now I have decided to take a two week pause from blogging. The reason is school. Everything is much different now than it was last year and I have to take control over my school work and my ‘socal life’ with friends and family before I start worrying about my blog. I will start blogging or try after two weeks when I hope I have everything under control. I hope you understand ❤//

xoxo Louise

Leave a Reply

