sick days

Hej! Så nu fick man höstförkylningen. Men man får hoppas att den inte varar så länge🙂 . Så idag så bestämde jag mig för att inte gå till skolan då pga min förkylning och för att de inte skulle ha lönat sig eftersom att vi har två timmar friidrott(som jag ändå inte skulle kunna delta i), en timme huslig ekonomi där vi lagar mat(och vem tycker att det är roligt att ha en elev som snörvlar och hostar när den lagar mat???) och en timme historia som nu inte är så viktig😉 . Det enda tråkiga med att vara ensam hemma är att det aldrig riktigt finns något vettigt att göra i se sådär 7timmar då brorsan borde kommer hem… Men jag ska inte klaga för jag har endå några saker jag kan göra när jag är sjuk och är ensam hemma.
1. Läsa en bra bok tills man inte orkar konsentrera sig
2. Sova
3. Spela Kim Kardashian
4. Ha en yt marathon där man väljer en youtuber och tittar på alla hens videor i sträck.
5. SMS:a med kompisar och hoppas på att dom svarar🙂
6. Städa om man apsolut inte har något annat att göra
7. Skriva blogg och om man inte har en så skaffa en!

Här var några saker jag brukar göra när jag är sjuk hoppas att ni har en bättre dag!
xoxo Louise

IMG_0497.JPG

Leave a Reply

