ibland går det fel…

IMG_2359.PNG
Hej! För att börja med så är jag en person som typ heeeela tiden gör saker oplanerat och pinsamt :/ , är jag den enda? Nej. Så därför tänkte jag fortsätta göra ett sånt här meningslöst inlägg(borde ha en egen kategori för det) om t.ex hurdana saker jag gjort lite fel(!!) och som hat efteråt känts väldigt pinsamma. Då börjar vi!

Jag är oftast väldigt blyg för att gå och fråga olika människor i butiker om olika saker t.ex om dom har i annan storlek en skjorta eller nåt, så jag skulle fråga efter en annan storlek och då gick jag fram till en flicka(som råkade ha på sig likadana kläder som kassa flickorna) och frågade efter storleken då och hon såg jätteförbryllad ut och när jag var färdig så sa hon att hon inte jobbade i butiken… Det blev lite fel där och pinsamt som sjutton var de!

Detta hände i fyran. Jag skulle gå till parallell klassen för att hämta en kompis för vi skulle ha musikövningar, men jag kom inte ihåg att i vilken klass hon var i så jag knackade på i hennes klassrums dörr och när jag öppnade dörren så stirrade en massa främmande ögon på mig som gick i sexan och råkade använda klassen då, och de enda jag kunde säga var fel klass och sen så sprang jag snabbt ut och och stängde dörren efter mig…
Detta var nu bara två väldigt pinsamma saker som hänt mig men jag tyckte att de räckte, för att nu inte skämma ut mig själv totalt 😉 .
xoxo Louise

Leave a Reply

