Mina 5 must haves i min skolväska

5 must haves

 

1. En mapp, det här är seriöst en jätteviktigt sak i min skolväska, när vi får papper så vill jag inte skrutta dem och tappa bort dem så jag lägger dem i denna mapp så hittar jag dem lätt och de går inte sönder.                                 

2. Solglasögon måst jag ha med mig när det är soligt för att undvika migrän.

3. Hand sprit för att skolorna är ganska äckliga och ofräscha så man kan alltid ta lite i händerna efter timmen då man inte har tillgång till att tvätta händerna med vatten.

4. Läppbalsam för mina läppar blir jättelätt torra och jag tycker att babylips är ett av de bästa läppbalsamen ever!

5. Mitt busskort måst jag ha med mig för att komma till skolan 😉 .

Leave a Reply

