Hej!

Orsaken till att jag inte skrivit, är att jag inte har haft något intressant att skriva om. För på mitt dansläger har det hänt helt samma saker, förutom igår då. Vi var de två första timmarna på TLK (taitoliikuntakeskus) och ja… De var nu inget speciellt precis. Men jag tänkte ändå nu att ni måst ju få en liten uppdatering om mitt väldigt händelserika liv 🙂 . Så mitt dansläger slutade då igår och det var en helt vanlig dag anors. Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska försöka få tag på några kompisar och se om de vill hitta på något. 

Förresten… Ganska konstigt att skolan börjar på tisdag!! De här sommarlovet tog bokstavligen 3 sekunder 😦 . Men man får väl nu bara bli van, de hör ju till livet 😉 . Nu ska jag återgå till att göra ingenting så hörs vi snart!

xoxo Louise

white-flowers-c-fr-mtpmcg712-sm-8483

Leave a Reply

