mellan uppdatering

20140805-121934-44374364.jpg

Hej det är lunch paus hit på lägret så jag tänkte skriva ett snabbt inlägg 🙂 . Så dagen har hittills varit helt super rolig, vi hade en par uppgift och omg jag typ dog av skratt! Så roligt hade jag 😀 !! Nu efter lunchen så ska vi ha en dans lärare som är jättebästemd och strikt… Undrar hur detta kommer att sluta…? Jag meddelar sen på eftermiddagen om jag inte dog 😉 … Men nu så ska jag fortsätta med min dag så hörs vi snart igen!
Btw. Vad tycker ni om den nya teman /headern jag har???
xoxo Louise

Leave a Reply

