fortsättning…

Hej! Jag dog inte 🙂 men jag var nära på… Vår danslärare var urprungligen en balettdansös som hade varit då danslärare i över 30 år så ja, hon var jättenoggrann och strikt men hon lärde så sjukt bra och hon korrigerade varje lilla sak man gjorde fel så att man lärde sig tekniken till t.ex en piruett helt perfekt! Efter den timmen så var jag helt slut och nu har jag ganska ont i fötterna 😉 så jag tänker nog fortsätta att vila mina fötter…

Jag hade tänkt göra tre olika tre delars “serier”, en mina top youtubers(inom då tre olika kategorier, beauty, komedi och musik) och mina top hudvårdsprodukter, hårprodukter och smink(de är alltså då indelade i tre olika kategorier). Mängden av sakerna kommer att variera i båda inläggen, men jag skriver dom på engelska och jag skriver inläggen lite här och var nu i augusti. Hoppas att ni gillar iden så hörs vi snart igen!

xoxo Louise

Leave a Reply

