stockholm-haul

sthlm butiker

Hej! Här kommer haulen jaglovade er. Jag tänker inte säga några priser för jag tycker inte att det är nödvändigt 🙂 . Vi kör då!

Brandy Melville

sthlm+mumis födis 147

Jag älskar den här skjortan verkligen massor den visar bara lite av magen om man har vanliga byxor men om man har high waisted så är den perfekt!BM collage

En vit crop top med texten “Cute but psycho” för att jag är cute and psycho 😛 .sthlm+mumis födis 142

Urban Outfitters

urban outfitters

Vit spets tank top som passar bra till fest och vardag 🙂

Sephora

sthlm+mumis födis 145

They’re real! Mascara från benefit. Den är säriöst den bästa mascaran jag någonsin prövat, jag föreslår den verkligen!

Longchamp

sthlm+mumis födis 150 sthlm+mumis födis 149

En longchamp väska från deras nya kollektion. Jag älskar den för den är så rymlig och den är så basic, kommer att använda den som skolväska…

Hoppas att ni gillade detta haul inlägg så skriver jag snart igen!

xoxo Louise

Leave a Reply

