sovmorgon och lyx frukost

God morgon! Har ni sovit gått och länge? För de har jag 🙂 eller i alla fall tills pappa väckte mig… Man är ju inte riktigt vaken när man gått och lägga sig 01.00 pga av att man tittat tre episoder av Gossip Girl på netflix… Hehe… Skyldig 🙂 men jag har blivit beroende av serien och Serenas (Blake Lively) klädstil är bara så underbar! Men nu fortsätter vi med min morgon… Så pappa väckte mig och jag steg upp till en doft av bacon, ägg och amerikanska plättar. Mums! Mamma hade lagat lyxfrukost för de hade blivit färdiga med att måla väggarna på vårt lande. Såklart så hjälpte jag ju också till helt massor, nä int riktigt… De hade börja då när jag var på Paulines lande och var mitt i de när jag kom hem så jag höll mig bara undan 🙂 .
Idag så har jag fortfarande inga planer ska väl ta de lugnt och njuta när man bara har tre veckor kvar(!!) tills skolan börjar 😦 …
xoxo Louise

20140720-121345 pm-44025076.jpg

Leave a Reply

