på väg till Ekenäs

Hej! Tänkte göra en liten uppdatering från bilen 🙂 . Så jag är alltså påväg till Ekenäs till Paulines lande, och de ska bli så roligt!! De har lovat helt bra väder så vi kan åka mycket med hennes lilla buster och simma i de hoppeligen varma vattnet, hennes lande ligger i skärgården och där så kan de ju hända att vattnet är lite svalare än på vårt som ligger vid en vik…?

Nu för att prata om något helt annat, så ganska hemskt att fotboll VM tog slut, jag tycker att det gick jättesnabbt. Själv så hejade jag på Brasilien överlag och Argentina i final, tyvärr så blev ju Brasilien 4:de och Argentina fick silver men jag tänker i alla fall nöja mig med det 😉 . Nästa gång (om 4år) så får vi hoppas att de går bättre! Vad tyckte ni om fotboll VM de här året och vem skulle ni ha velat att skulle ha vunnit?

Nu får ni njuta av lite “inspiration” bilder från We❤️it
xoxo Louise

20140715-112442 am-41082969.jpg

Leave a Reply

