Höst året om eller?

Hejsan! Är det bara jag eller är någon annan också väldigt trött på att det är höst året om? Kan det inte ens sluta regna och vara kallt 😦 … Det är så tråkigt att vara här på lande om de är kallt och så. Men igår hade vi lite tur och det var soligt och brorsan, min kusin och jag kunde i lite tunnare kläder än hoppare och långbyxor 😛 när vi hoppade på trampolinen och spelade badminton. Brorsan och jag kom hit med farmor på tisdag, och brorsan och jag ska vara här nu en tid framåt, fast farmor åker hem på fredag och sen på veckoslutet är mamma och pappa här men nästa vecka är jag ännu lite osäker om vi ska vara här eller på min mormors lande…? De får jag se sen 😉 Jag har haft jätteroligt här med min kusin, vi har simmat eller snarare försökt doppat oss för vattnet är inte ens arton grader…
Vi får hoppas att vädret blir bättre till juli så hörs vi om en tid.
xoxo Louise

20140626-132109-48069210.jpg

Leave a Reply

