midsommar uppdatering

Hejsan! Jag är jättelessen för så dålig uppdatering nu under veckoslutet. Jag har varit i Porkkala hos min gudmor och gudfar för att fira midsommar, och jag har inte riktigt haft tid att blogga *host* *host* nej men för att vara helt ärlig så tänkte jag att i stället för att ha korta små meningslösa inlägg så gör jag ett stort inlägg, om detta inlägg nu blir så fint och långt🙂 .

Torsdag: Dagen började med tandläkare och fortsatte med pizza på Mamma Rosa. På kvällen åkte vi ut till Porkkala med familjen.

Fredag: Jag vaknade jättepigg och trodde att klockan skulle vara typ 11 på dagen men nej den var sju på morgonen och jag var helt frustrerad över att min kropp ännu inte heller kommit över skolmornarna! Dagen fortsatte med läsning och väldigt god mat. På kvällen badade vi bastu och tittade på brasan (eller vad man nu ska kalla “kokko” på svenska).

Under lördagen så tog vi det bara lugnt och på söndag aka idag så åkte vi int till stan.
Hoppas detta inlägget intresserade er någolunda så hörs vi troligen imorgon!

xoxo Louise

20140622-211741-76661327.jpg

20140622-211742-76662075.jpg

20140622-211742-76662435.jpg

20140622-211741-76661731.jpg
Ps! Dessa bilder är inte tagna nu under midsommaren utom på min mormors lande, att bara så ni vet🙂

Leave a Reply

