sista skoldagen i sexan/lågstadiet

Ja! Äntligen är det sommarlov, eller egentligen så börjar ju lovet på måndag och vi har ännu skolavslutning imorgon. Men jag är så TAGGAD!! Det känns så sjukt skönt att bara få vara i 10 veckor, men jag har ännu inte fattat att jag börjar i högstadiet och måste lämna allt bakom mig, but life goes one! Jag har faktist inga speciella planer för sommaren. Första veckan i juni ska jag till min mormors lands och sista veckan före skolan börjar ska jag på dansläger. 

Min sista skoldag var väldigt tråkig. Första timmen var sittövning i festsalen och där så övade vi på att sitta 😛 och sen så sjöng vi Den blomstertid och vår skolan sommarsång som jag inte vet namnet på. Andra timmen spenderade vi i kyrkan(inte riktigt de bästa) och sista timmen så åt vi glass, medan min lärare läste färdigt högläsningsboken. Efter den sista timmen så måste alla 6:or stanna i skolan för vi måste öva vår egen avslutnings sång som vi själv skrivit, den är helt jättebra! För att själv säga så 😉 … Ha ett trevligt sommarlov, så hörs vi imorgon, när ni får se min skolavslutnings klänning!

xoxo Louise

 

PS! Jag ska på Miley Cyrus konsert på söndag med Ceccan och de gör mig ännu mera taggad!! Ska någon annan dit?  Det var förresten väldigt svårt att hitta en passande bild på Miley till bloggen, så ni får nöja er med det här 🙂 .

Bild

Leave a Reply

