uppdatering

Hej! Nu kommer en väldigt snabb uppdatering om min dag, för jag är nu inte riktigt på blogg humör, men om jag inte skriver nu så kommer det aldrig att hända så vi går vidare så får ni läsa om min dag 🙂 !

Vi skulle åka till Simstadion med klassen… De skulle ha varit helt roligt om de inte skulle ha varit +7°C och regn. Nog hade jag ändå helt roligt där med Ceccan, Alicea och en annan kompis. Vi spelade kort och åt ostbollar 😛 , jag och Ceccan simmade också en stund men det var så sjukt kallt i luften så varje gång man hade dykt och kom upp till ytan så frös man till is 😦 . Vi var inte så länge på Simstadion och när jag kom hem har jag bara suttit inne och mysit.

xoxo Louise

Leave a Reply

