Hejsan!

Nu är det ju söndag, så imorgon måste man igen börja vakna tidigt och göra läxor och öva till prov, usch! Men de ska vi nu inte bekymra oss över för vi har en hel dag kvar att slöa.
På fredag åkte vi till lande och under den resan så var vädret helt sjukt omväxlande! Först var det mulet sen så blev det jättesoligt, sen började det ösregna och sen hagla och jag tror t.o.m. att det snöade(!!) vid något tillfälle. När vi var framme så hann vi inte göra så mycket, vi lagade mat och gick ut en sväng. På lördag var det mammas födelsedag och då måste jag vakna lite tidigare för att vi skulle sjunga för henne. Så gick det inte… Mamma hade ren vaknat och brorsan måste komma för att väcka mig och så sjöng vi för henne 🙂 . Efter frukosten åkte vi in till Lovisa för att gå till Apoteket, matbutiken och Seppälä. Från Seppälä så fick jag en sak och det var en klänning för skolavslutningen, fast den får ni se först sen 😉 … Jag fick också ett par nya solglasögon(SuperDry) för mina Ralph Lauren solglasögon hade gått sönder… Bågen hade lossnat! Och för min försvaring så var det inte mitt fel! På kvällen åt vi en jättegod födelsedags middag och till efterrätt hade brorsan, mamma och jag bakat en jättegod tårta! Idag så tänker jag bara slöa och gå ut lite om vädret är okej.
xoxo Louise

20140504-105113.jpg
#TB

Leave a Reply

