Friday!

Hejsan!

Min fredag har inte gått som planerat, men vem bryr sig, nu har den varit mycket lugnare. 🙂 Mina originella planer var att gå på bio med Ceccan och Pauline (Divergent) och sen efter det gå och äta på VaPiano. För er som inte vet vad VaPiano är så är det en restaurang på mikaelsgatan där man kan äta bl.a pizza och pasta. Men det är ingen fancy fancy restaurang utan lite som Classic pizza… Hoppas att ni förstod! Men tyvärr så gjorde vi det aldrig för Ceccan skulle fixa sin telefon med sin pappa och det är viktigare att jag får kontakt med henne än att vi går och kollar en film, och Pauline hade ridning och filmen gick inte på en passande tid för henne… 😦 Men vi får ta det en annan gång. Istället så har jag gått på stan för att köpa lite saker och sedan har jag bara tagit lugnt och tittat på How I Met Your Mother i repris för jag har redan sett alla säsonger utom 9 för jag kan inte hitta den någonstans med svenska under text, så om ni vet så  kommentera om det! Så det var praktiskt taget min fredag hit tills och nu så tänker jag fortsätta med att vara slö så hörs senare! Här får ni se OOTD men bilden blev lite suddig för brorsan tog den och han är nu inte direkt en proffs fotograf… 😛
xoxo Louise

Shirt from seppälä// Jeans from zara// necklace from ninja// bracelet 1# some magazin 2# Nomination Italy

Bild

 

Bild

Leave a Reply

