I’m busy busy doin’ nothing at all

Haha! Jag skulle önska de! 😉 Jag har nog under hela dagen haft någonting att göra. Jag vaknade ca 6.40 för att min telefon tänkte att nu är det en bra tid att väcka Louise när hon sover som bäst! Nu pratar jag alltså om en app som finns på min telefon som heter sleep cycle och den typ meter hur bra du sover och sen sätter man en tid då man vill vakna t.ex mellan 6.30 och 7.00, och ni vet resten. Min skoldag var för det mesta normal(5h vanlig skola + 2h jumppa) bara att vi hade engelska prov, som gick jättebra, och vikarie på matte timmen. Efter skolan så fick jag snabbt hem för att äta och sen kom Ceccan utanför mig så gick vi tsm till min frissa(för jag hade reserverat en tid) och hon fortsatte vidare för att köpa någo gymnastik saker. Efter min frissa gick vi på stan för jag måste kolla en födelsedags present åt Pauline och sen gick vi och fråga vid elektroniken vad som var fel med Ceccans telefon för den hade pajat… 😦 Edter att vi varit på stan så gick jag snabbt hem för att byta om till HGK.
xoxo Louise

20140424-201715.jpg

Leave a Reply

