Birthday!

Birthday!

Yej! Nu är jag äntligen 13, och min dag har varit helt fantastisk!😀 Alla har kommit fram och kramat och grattat mig och jag blir så glad över det. De sjöng t.o.m till mig på engelska timmen för två av mina kompisar hade gått och sagt till läraren, det var jättepinsamt men roligt. Jag tror nog att de flesta känner igen sig. När någon sjunger för en i klassen och man bara sitter där med alla blickar på sig och vet inte vart man ska titta…😉 Hehe…

Min morgon började då att jag blev uppsjungen, eller nog vaknade jag före det, för vem gör nu inte de? Sen fick jag mina presenter av familjen(en penny board, en starbucks mugg av brorsan och bilden är från google för min var helt smutsig och sen fick jag en ABBA kasse av mamma för hon var på ABBA museum i Stockholm och sen ännu en Hilfiger skjorta). Det blev en lång parentes men… Skolan började då med att de sjöng till mig på engelska timmen och efter det var dagen helt normal. Efter skolan kom Ceccan till mig och vi gjorde en strawberry frappuccino(därför är min mugg smutsig) och sen fixade vi Ceccans hår med min plattång som jag fick av famo. Efter det gick vi ut med Ceccan för att fota mina nya kläder som jag fick av mumi. Vissa bilder blev lite konstiga men de som ni får se blev bra!🙂 Efter att vi var ute och fotade så gick Ceccan hem och jag städade lite i mitt rum. Nu så ska vi äta snart mat(kinesisk mat) mums, så hörs!
xoxo Louise

Leave a Reply

