Haul♡ + info om nästa vecka

Ciao!

Nu tänkte jag göra ett haul inlägg på det jag köpte igår och en sak pappa köpte åt mig och sen en sak jag köpte själv. 🙂 Vi kan börja med igår. 

Så igår var jag och Ceccan på stan och kollade runt lite. Ni vet troligen att Ceccan köpte en body mist från The Body Shop för 10€. Jag har velat skaffa mig en sån nu en tid och jag såg förra veckan att de hade den på rea men jag hade inga pengar och sen trodde jag att rean var slut tills igår. Vi gick då in dit och jag blev helt superglad när jag såg att de ännu var på rea! Mina originella planer var att köpa vanilj doften men jag hitta en ännu bättre och den heter Brazil nut, och doftar nougat. Jag vet inte om det är meningen eller är det bara jag, och jag Ä L S K A R den! ❤ Den är så underbar!
DSC_0006</a

Det var de jag köpte igår(fredag). Och nu till vad jag köpte idag. Jag köpte själv en skjorta från Seppälä som jag provat ren igår men inte köpt så jag gjorde det idag och jag älskar den! ❤ Sen köpte pappa ett par converse till mig som jag jättegärna ha velat ha, helt super länge 😉 ! Och jag seriöst älskar dem och de sitter helt perfekt på foten.

DSC_0015
Skjotan från Seppälä
DSC_0010
DSC_0011
DSC_0012
L O V E them!! ❤
Det var då det jag köpte. Nu till nästa veckans planer, för jag har jättemycket och kommer troligen inte att hinna blogga så nu får ni veta varför. Jag skriver sen inte att jag har skola för det är ju uppenbart att jag har skola från måndag till fredag.
Måndag- Religons prov, efter skolan dans och på kvällen tennis med pappa
Tisdag- Engelska ordförhör och jag måste köpa en födelsedags present åt brorsan, samla fakta om Stalin
Onsdag- Stafettkarnevals uttagning, har tänkt springa. Klarinett timme, samla fakta om Stalin
Torsdag- HGK, öva till finska prov om Agricola, samla fakta om Stalin
Fredag- Finska prov om Agricola, brorsans födelsedag.
Lördag- Släktfest
Söndag- Chill och övning inför ett enormt hissa prov vecka 15
Nu vet ni varför jag kanske inte bloggar under nästa vecka och jag hoppas att ni förstår!
xoxo Louise

Leave a Reply

