rytmer med ceccan.

Sja!

Har haft en ganska intressant dag när man ändå är halv sjuk! 🙂 Förresten, märkte ni att wordpress uppdaterat sina sidor för nu är smileysarna mycket coolare! 😀 Men nu till min dag, för lova mig ni slipper inte det.

Som sagt så har min dag varit intressant när jag varit halv sjuk och med halv sjuk menar jag att: Igår så började jag må jätteilla på min klarinettlektion och det troligen p.g.a lågt blodsocker, eller så sa hälsosystern… Men nu mår jag nu lite bättre. Idag så vaknade jag 7.00 och steg upp för frukost. När jag ätit frukost och klätt på mig var det dags för skolan. I skolan gick det ganska trögt och den äckliga maten hjälpte ju inte så mycket mitt illamående heller… 😦 De två timmarna vi skulle ha jumppa så var jag och Ceccan i klassen(Ceccan hade ju varit i sjuk och varit borta från skolan), nu ska ni sen inte tro att för att Ceccan var sjuk så var jag också, nej nej! Jag hade påhittigt varit sjuk igår… 😦 ❤ Men det blir bättre… Trots mitt låga blodtryck/socker inte vet jag, så hade jag en rolig dag och det var kul för Ceccan kom hela tiden på nya rytmer av ord som vi sagt t.ex kosk Yolo eller nåt liknande… 😛 Det super kul! Efter skolan kom Ceccan till oss och vi samlade fakta till vårt Europa projekt i klasse, jag ska berätta om Stalin eller Josef vissarionovitj Dzjugasjvili(pröva uttala det inte så lätt) som han då hette påriktigt. Men det var nog det jag skulle säga så hejdå!
xoxo Louise

Leave a Reply

