Den perfekta tisdagen

Sja! Dagen har varit ganska mycket perfekt!🙂 Fast det inte har hänt något speciellt…

Jag började 8.15, okej kanske nu inte så perfekt, sen åt jag frukost och klädde på mig. Jag tittade lite på How I Met Your Mother och sen så var det dags att möta Ceccan. Vi gick till skolan ganska raskt och kom i tid fram. I skolan var det jättelätt. Vi började med engelska och det var så lätt, vi jobbade typ bara i par och så. Efter det var det gramma som var för det mesta repetition till provet som är nästa vecka(!).  Sen så var det bara reella, hissa och musik. Så ganska simple. Bara typ läsämnen och lite roliga ämnen… Efter skolan gick jag hem, för ingen hade tid att ses… Inte stör det. Det var jätteskönt att ha lite egentid. Jag gjorde läxor och sen gjorde jag ett par örhängen… Don’t ask! Sen åt jag lite mellanmål som bestod av frukt, müsli och yoghurt. You gotta eat healthy, girl! Sen tog jag det bara lite lugnt och lyssnade på Fork och så. Jag blev lite rastlös och tänkte att nu hinner jag gå ut och springa. Så jag klädde på mina workout chlotes och satt på mina nya springskor och gick ut för en liten lenkki. Det var riktigt skönt att springa i den ganska ljumma vår vinden. Jag sprang i ca 15 min och är nöjd! Efter min lilla lenkki gick ja i duschen. Det tog ganska på krafterna för jag sprang ganska fullt, så jag tog iPaden, en bekväm ställning i soffan och satt på PLL, säriöst, det är bara så sjukt bra!🙂  Efter min lilla vilostund måste jag börja laga mat för att jag blev ganska hungrig… Efter att jag ätit kom brorsan, mamma och pappa hem så det var slut på den lugna kvällen…😛 Jag hade en riktigt rolig och skön kväll för mig själv och hoppas att jag får göra om det!😉

xoxo Louise

IMG_0627                                                                              #tb to Levi

DSC_0001                                                                            En random bild jag tog för någon tid sen xD

 

 

Leave a Reply

