New in♡

DSC_0013
DSC_0012
DSC_0009
DSC_0014

Japp! Jag fick ett par nya springskor, eller de var mina första. För jag har bara haft länkare och jag tyckte att jag behövde et par riktiga nu när jag tänker börja springa regelbundet.
Jag älskar dessa skor! De kanske inte ser så snygga ut men de är sååå bekväma att det är sjukt! Jag fick gå lite runt i butiken och de kändes jättebekvämt och jag kommer säkert att kunna springa flera mil i de här skorna! xD Haha! Kanske nu inte riktigt men ni fattar! Jag köpte eller rättare sagt mamma köpte dem på Stockmann för ett helt rimligt pris! Jag fick också ett par springstrumpor/sportstrumpor, och sen köpte jag SJÄLV ett glitter nagellack för det jag hade, det hade torkat ut…

7qpuBuVugKmee4LAC73lwWJdVWA
Tycker ni förresten att det var rätt person som vann Mello? För jag tycker absolut att Sanna förtjänade att vinna! Hennes sång (Undo) var så sjukt bra!😀

Leave a Reply

