…!!

Hej…
Jo jag har varit liiiite oaktiv men på torsdag hann jag inte alls blogga för jag var upptagen heeela dagen och på fredag så kom Sofia till oss för hon skulle sova över! 🙂

På torsdag morgon så hade jag en jättekiva överraskning på min plats på matbordet, det var en Victoria’s Secret påse, och där inne fanns en body mist, en hand-och body cream och en hydrating body lotion, och alla var i Pure Seduction! Jag blev så glad! 😀 Mamma hade varit i Sverige och då hämta lite små presenter… Skoldagen var ganska trög men den var slut till sist!Ceccan kom till mig efter skolan och vi gjorde vår matte som vi egentligen inte förstod så mycket av för vår matte lärare är liiite konstig…? På kvällen gick jag till HGK och nu har jag ont överallt när jag inte hade redskamsgymppa på två veckor, men vi får hoppas att det går bort…
DSC_0017
På fredag så gick skoldagen bra, och efter skolan kom Sofia till oss. Först visste vi inte riktigt vad vi skulle göra(det är alltid så) och sen kom vi fram till att vi skulle baka. Det blev cookies, och de blev helt supergoda! När cookiesern var färdiga så spelade vi lite Disney monopol, vi spelade i två och en halv timme men vi blev ändå inte färdiga… Hehe… Men vi räknade pengarna och Sofia vann… Vi städade undan monopolen och gjorde i ordning Sofias “säng”. Vi hade inte riktigt nåt att göra så vi bestämde oss att gå ut lite och ute var vi nu ca 1/2 timme för sen måste vi gå och äta. På kvällen tittade vi på en film som heter The parent trap , båda hade egentligen sett den men den är bara så sjukt bra så det störde ingen!

Idag så vaknade vi där vi nio tiden, åt en frukost och sen så hade vi en liten phone-time! Sen blev det tråkigt så vi gick ut och spela fotis med brorsan. Det var jättekul och när det var så soligt och varmt också… Sen så måste hon tyvärr gå hem, men allt roliga slutar någon gång eller hur? 😦
Nu så får ni de två musikvideorna som jag glömde lägga hit och dagens!
xoxo Louise

Day 19: En sång som är utanför din sångvals genre

Day 20: En sång so du kan spela på ett instrument

Day 21: En sång du sjunger med till varje gång du hör den

Leave a Reply

