Sja!

Nu har det äntligen bytt till februari! Som sagt så började min februari med massor med snö!😀 Jag är jätteglad över det, fast den nu borde ha kommit i december, men bättre senare än inte alls eller hur? Idag så gick jag som sagt och åka pulka till Obsis med brorsan och pappa. Vi åkte några åk för sen måste brorsan på handbolls match så vi hann inte så mycket…😦 Men imorgn blir det troligen mera för jag ska träffa Pauline! Det kommer att bli helt super kul! Eftersom att februari är en ganska chill och händelselös(om man inte räknar med sportlov) för mig, så tänkte jag göra en challenge(musik challenge för att vara exakt). Den här är dock för 30 dagar😦 så jag får lämna bort två stycken… Men det ska vi nu inte sära om! Jag kommer nog varje dag att skriva som rubrik frågan och sen musik videon ner så ja. Men jag börjar idag för det är ju 1februari!🙂 Jag blev jättenöjd med min header och troligen så kommer den att stanna så tills våren eller sen när jag tröttnar…😉
Jg skrev vidare på min novell fast den får ni först läsa om två veckor då när min wordpress-blogg firar 6 månader!😛 Taggade? För det är jag nämligen!! Nu så får ni höra första sången och ja…

xoxo Louise

Day 1: En sång som beskriver dig

Jag vet nu inte riktigt om den här BESKRIVER mig men den får nu duga…🙂

Leave a Reply

