Hej! 

Idag så har jag varit med Pauline och min kusin ganska mycket. Vi var på tempputemmellys(för ni som inte vet vad det är så är det som en stor gymppahall med massor trampoliner, mattor och så) med brorsan, kusinen och Pauline, pappa var nog också med fast han hade med sin dator och jobbade. Ni vet pappor!;) Vi hade riktigt kul där vi hoppade på tramppan hängde i räcken och jag gjorde lite annat också… Min kusins pappa kom efter honom därifrån så vi behövde inte föra hem honom. Däremot kom Pauline hem till oss! Vi hade jättekul! Jag hjälpte med hennes bokrecencioner och hon skulle skriva färdigt en julberättelse och jag hjälpte(gjorde kanske lite mer också) henne med den. Jag tror den blev ungefär 5-6 sidor, vet inte. Jag tänkte skriva rent den på datorn och lägga ut den på bloggen så får ni också läsa den. Den blev sen inte sååå julig som vi tänkte oss!xD Nu tänkte jag dricka lite te och chilla, skolan börjar ju imorgon… De är däremot inte vidare roligt…:( 

xoxo Louise

Bild

Leave a Reply

