År 2014

Hej!

Jag har konstigt nog goda förväntningar på 2014. Jag tror att det kommer att bli ett av dem bästa åren för alla och att det kommer att bli mindre olyckor. Det är man ju inte 100% säker på men under 2013 hände ju en hel del hemska saker t.ex de där i Boston, usch de var inte alls kul! 

2013 hade nog också massor saker som var helt sjukt roliga, för mig i alla fall. Jag vågade åka i Ber-och-dal banan i Borgbacken och många andra maskiner som jag inte vågat åka i. Jag fick en systemkamera som är ett stort nöje. De var då bara nååååågra saker. Nog måste man ju också ha saker som man förväntar sig under 2014 eller hur? Här kommer några som jag hoppas att jag skulle få göra/förbättra under 2014!;)

  • Få resa till Amerika(dream come true)
  • Satsa på skolan
  • Börja träna bättre och äta hälsosammare
  • Spara pengar, inte slösa så mycket.
  • Satsa på bloggandet

De var då dem, har ni några förväntningar/göra/förbättra under 2014? Kommentera!

xoxo Louise

Image

Leave a Reply

