Fixar naglar…

Är ganska trött. Har varit hos Pauline idag. Hon hade en gammal bilbana som vi byggde upp. Den funka först inte alls som den sku, sen började bana två fungera, och efter att frågat hjälp av hennes äldre bror så fick vi också bana ett att funka!;) Vi körde några gånger med den och Pauline blev att leda 3-2 tror jag…? I alla fall så vann hon!xD Jag har egentligen inte gjort så mycket annat, städat, målat naglarna, ätit julskinka och tittat på The Vampire Diaries(TVD). De e bara sååååååpp bra!!:D

Imorgon ska jag på lunch hos kompisar med brorsan och sen går vi på bio med dem. Blir säkert helt kiva.
Nu så väntar jag bara på att Ceccan skulle kunna svara på mina SMS!:/

xoxo Louise

PS! Vad tycker ni om headern?

20131226-215446.jpg
IsaDora nr. 618 Cinderella

Leave a Reply

