Ett meningslöst inlägg…?

Tja!

Lyssnar här på Dynamite(grym sång) och tittar på när pappa lagar mat. Intressant i know!;) Men ja… Skolan gick väl bra. Jag är så där halv sjukt, men gick ändå på klarinetten. Ni vill nog inte veta hur det låter när man spelar klarinett när man är snuvig… Det blev ju inte bättre av att jag inte orka konsentrera mig… Min lärare blev ju liksom jätteglad när jag alltid spelade fel… Jag ska på stan med mamma på lördag(hoppas jag) och jag har kollat på lite skjortor online och hittade en!? Jag söker typ efter någon kiva sån där mjukis tröja… Fast liksom inte att mysa i utom för en helt vanlig vardag… Kollade typ alla webbsidor jag kunde komma på(H&M, Seppälä, Zara osv.) men hittade inge! Det var bara på Gina Tricot som jag hittade en kiva tröja.

xoxo Louise

Bild

 

Hiss/Diss? Vad tycker ni?

Leave a Reply

