Sen morgon!:)

Tja! Vaknade just och ska gå och äta frukost!:) Idag så börjar jag 10.05 och det är sååååååå skönt att börja den tiden på en onsdag, och sen slutar jag ännu 14.15!:) Det är jättebra, eller iaf gemfört med förra året… Men idag har jag då både teori och klarinett lektion efter varandra!:/ *pust* Men hoppas att det går bra!:) I skolan kommer det troligen att bli ganska tråkigt eftersom att vi har två eget arbete timmar, det betyder läs timme eftersom att jag har gjort allt…:) Men nu hade jag tänkt gå och ära frukost så Bye!
xoxo
Louise

20130821-084037.jpg

Leave a Reply

